Follower

Ahad, 10 Mei 2009

da sampai umah...

hmm... dah sampi umah dah... letih tul rasenye badan nie... akuy baru blik dari kampung... dah 2 hari duk kmpung akhirnye sampai jugak aku dkat umah.. gindu giler rasenyer... aku macam cedyh jer.. paper aku habis 7 hribulan haritu.. pastu aku blik 8hbilan.. ingatkan trus blik umah.. rupe2nye singgah kampung 3 hari... tpi eronok jugak la kat sane dapat makn macm2... yg beshnye ade pminat gitu mase blik kmpung haritu... hahahha.. sape aek?? mne ble gtau mestilah rahsie.. hehhehe... ni dah sampai rumah aku rindu sangt nk jumpe kekawan n yg pling pnting nk bring kat katil kesayanganku.. huhu... gindu banget same teddy2 ku yg comel huhu... yahoooo.. akhirnye dapat jugak aku pulang ke kampung halaman.. even sekejap pon tpi aku akn cube untuk tidak mensia2kan mase seminggu ni... huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan