Follower

Sabtu, 14 November 2009

abes semm... nk wat per??

actually sekwg aku dah ade kat klang... aku dah blik kat hometown aku sendiri... sekarg... tibe masenye untk aku praktikal.. n then aku akn keje... x sabar rasenye nk g praktikalll... tpi aku windu sangt kat membe2 aku time kat segamt... pas ni dah x bleh nk enjoy2 g karaoke, g shopping, g jaln2... sumenye dah xbleyhh... huhu... cedyhnyer.... pas ni dah xdela membe yg bole hiburkan hati mcm sllu... huhu... pas ni no more segamat... even nmpk macm kampong pon.... tpi still di hati... sebb kat sane aku rase tenang.... rase seronok... enjoyed.... n pling penting membe2 sume sporting... hheheheh.... huhu... berblik pasl dah abes blaja ni.. aku xtau samede nk cntnue study or nk trus keje... ble tgk mmbe2 aku byk yg dah keje pegang duit banyak.. aku rase macm jealous pon ade.. aku nth bile nth... parent aku suh aku futher study amik master lak.. tpi aku rase mcm nk keje la... hmm.... nnti la.. aku fikirkan.. coz.. xnk lah bantah... dowg nk aku jdi lecturer... tpi aku lg prefer kje kat office jdi marketing manager or pape yg related ngn course aku amek.. huhu... nth la... bingung aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan