Follower

Isnin, 26 April 2010

need 2 learn n learn....... until i get it....

wahhhh.. statement ape ye yg aku nk expose nie...??? musti korg tetanye2 knnnnn.. hehehhe.. sebenanye aku nk gtauu... sekrg ni aku dalm latihan blaja kete... mesti korg fikr aku xde lesen kan.. ekekekekek... sebnye aku dah de lesen lame dah... tpi jarg r aku drive.... so utk mengexpertkan balik... aku kene r blaja memandu balik..... ats bimbingn dr BFF aku.. cik MAHFUZAH BINTI OMAR dan sepupu ku sayang....HAZIZAN HAMDAN>>> thankz 2 both of u diats kesudian mengajar aku drive dgn baik... hehehhe... baik kew?? hehhe.. mestila baik.. klu x.. xkn la.. aku dah ble grak sane sini dengan aktifnye tanpe perasaan gugup mcm dulu lg.. hehehhehe... cume bile nk parking ade la sekelumit perasaan cuak.. ekekkekek... kantoi.....teettttt.... sangt bertrus terg la cik sal ni sekrg.. ekekkeke...=P xpew2.... pas ni klu i dah expert bebenor.... nk jadi pelumbe kete malaysie.... ekekekkeke... jauhnye la berangan cik sal oi.... ekekekke... mesti scnfirm dapt tmpat pertame.... kan.. kan.... eleh korg mencebik lg la tu... ekekekke.. cik sal bukn nk perasan k.. cume terase btul2 confident untk mendapat kejayaan tmpat pertama dari blakg.. ekekekkekek....=P ishhhh ape ni... kne la yakin.. bru la ble jd expert... apedaaa... blom2 dah pikir bukn2.. ekekkeke.....=P papehall... thankz 2 both of my driving teacher..... nnti blikn eskrem utk korg 2 org aek.... wokkeyyyy nk g jejalan ni.... k daaaaaaaaaaaaaa.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan