Follower

Isnin, 13 Disember 2010

sakit pewot plus kple....


kalini aku nk cite pasl sakit pewot aku bru2 ni.... nth la... xtau knpe sejak 2 menjak nie sakit pewot aku susah sgt nk kebah... sakitnye tuhan jer tahuuu.... guling2 aku... rupe2nye gastrik bercampur angin satu badan yg mana time aku urut tu... tukang urut tu ckp... angin jahat.. xnk kuar... sampai kn bila baik umah tukang urut tu sakit2 badan lepas urut aku... diew kate angin tu susah sgt nk kuar... patot la bukn men susah gi aku nk ken*** plus buang air... fuhh... sakit sangt... biler aku xmakan perut aku sakit.. biasea gastrikk.. tpi biler aku makannn... tuhan jer tau ape yg aku rase.. perut aku akan berkocak2... mcm ade pesta.... pusing3..... sakit sangt....pergi klinik dah 3 kli.. xe pape perubahann... hurm.... ape nk jdi ngn akuu... sekrg musim sakit pewot laagaknye.. kawan2 aku pon ramai gak mngadu sakit perot... tpi xtau la... hurmmm.... itu cerita pasl sakit pewot semenjak 2 menjak nie...



bukn setakat sakit pewot jew...... dri dulu x abes2 pning kple start dri degree..... bile la semue nie nk berakhir... ya allah... berat sungguh beban yg aku pikul ni ya allah... sakit sangt2.... nk tido mlm pon x lena... mmg xboleyh nk tido la... sellu aku wat happy jew depan family, friends and even dgn bf aku skli pon.. padahal tuhan jew tau mcm ne sakit yg aku alami.... hmm.... andainya satu saat nnti aku rebah n x bangkit lgi.. aku nk mohon maaf pd sesiape jew yg aku penah sakiti hatinya same ade sengaja atau x...mintak maaf atas salah silap sal.... halalkn makan minum... maafkan sal.... sal tulis mcm nie bukn dah nk matii lor... cume just nk bersihkn diri dri dosa sesame manusie... ehhe... sebenarnya sakit kpala sal makin hari makin kuat... sekali sekala jer menghilangg... time tu...
allah jer tau betapa bahagia n gembiranya hati nie..... klu boleyh nk jdi mcm dulu balik... xde sakit2 kple ke perut or pape sgt..dulu..klu nk sakit mmg jarg la.. tpi sekrg ni... hmm.... xpela ini semue dugaan allah pd hamba2nya... kite sebgi manusie perlu terime dgn redha n percaya yg allah menguji hamba2 yg disayanginya....=) aku nie degil... suh wat check up mmg payah bebenor la... yg kple tu...mase kat uitm segamat dulu aku ade wat check up kat klinik luar.. doktor suh wat scan.. aku wat.. tpi x amek result pon.. takutt... hurmm... just harapkn panadol jer tiap kli sakit... kadg2 sampi x boleyh nk bangun... hurmm... hopefully penderitaan sakit nie berakhir....ya allahh yg maha pengampun, pengasih n penyayang...... kau puihkanlah ah aku dari sakit yg menghapiri ku ini ya allah.. kau sihat walafiatkn lah diriku.. aku bersyukur kerana masih diberi pluang hiup diats bumi mu ini ya allah.... kau pulihkan lah aku ya allah... amin ya rabba alamin...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan