Follower

Sabtu, 11 Julai 2020

jalan2 tgk wayang filem transformers...

tgh asyik jalan2 berpoyo2...eh berfoya2 lah.....ehehhe...... tibe2 mybf benti...sibuk nk tgk movie transformers..... huhu..time tu dlm xrelapun ku relakan....hahhaha...mmgx minat sangt ah tgk cite mcm nie...huhu.. tpi nk kate ape.... ikut je la....hahhahaha.... time tu die dah pandang aku n ckp jangan tido tau..aku dgn semangat nyew jawap.... baik bang...... hahahha...tgk cite nie setgh jam jew dah menguap....ngantukkkkk.. ni la pic yg my bf tangkap be4 masuk.. hehehhe....


bst kew cerite transformers.....??hahahhaha..knpe aku tgk cerita transformers sampi tertido2 aek.....cian anjew aku tgk cite tu sorg2... ahhahaha... dah la duk sebelah budak india yg ketiaknyew bau mashammmm..... hahahhaha... jahat jew aku kan akukutuk2 org.....wakkakak....budget ketiak sendiri wangi.... hahahha..tpi mmg wangi kot..... xcaye tnye ank buah akuu...sllu die ckp.. "wanginye acu"... bermaksud..wanginye mak su..... ececehhhhh...mule r tu perasannnnnn.. aisshhhhh....berbalik pasal citer transformers bg aku cite nie slow la...best mmg best...tpi yg tgh smpi akhir jew aku btul2 enjoyed....yg awal2 boleh dikatakan agak membosankan..... huhu...overall aku bleh bgi 3.9 over5..kire okla tu..markah kesian....hahahhaa.....=P cube bg cerite romantik...cinte...friendship or yg seangkatannye.....mcm cite korea.... confirm byk star aku bgi.....hhahaha...=P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan