Follower

Khamis, 5 Februari 2009

Hangout la....










arini aku rase mcm happy jer coz arini aku kuar ngn best friend aku... aku dah janji ngn dorg dkat sebulan lebeyh.. tpi la ni bru dapt kuar.. kitorg jalan pegi bandr segamat.. klo korg fikr2 memg xde tmpt nk pgi.. tpi aku dah biase kt sini dah 4 thun aku study kt uitm segamat.. so aku ade pot lepk sendiri..hahhaha... mcm xcaye la plak segamt ade tmpt lpak.. first place kitorg pgi nirwana.. coz kt situ lah tmpt kitorg relse tension dgn berkaraoke... aku mcm xcaye je ade suare yg merdu(p/s.. saje puji diri sendiri)hahhahha.. pastu membe aku ajak g timbg bert badan... bile timbang msing2 berubah muke... "ala makk... aku dah gemok la".aku nak diet la... itulah perkataan yg kuar dri mlut membe2 aku.. termasuk la aku... bukan men risau lg... pastu kitorg bli brang dapur n masing2 habis dkat 200 lebh.. nth ape bli pon xtau... saat yg dtunggu2 tlah tibe... saat untuk makn... kitorg mmam kt KFC.. membe aku blanje... lgpon memg die nazar nk blanje kitorg pon... aku pon mlantk la.. 2 ktul aym... yg aku xsangke aku bru sektul aym... membe aku dah hbis 3 ktul.. terpjtt jge aku.. ini ke yg dikatekan diet....??? oh nooooo... tpi aku rase inilah kli pertame aku makn KFC yg teramat nikmat... sampikan... aku kekenyangn makn 2 ktul aym plus cheesy wedges.. hbis je mkn aku trus gi bilik air.. korg cube tka aku wat pe??? aku menangis bagai nk rak coz.. itulah kli ptame aku makan xingt dunie.. tgk kwan aku makn 4 ktul aku nk try tpi xlart... 2 ktul pon dah xlart.. aku mnangis coz aku tkut aku xlart nk jaln.. hahhaha.. lawk2.. pastu aku gi shopping bju n suar... abis RM400 lebh jugk la... smart jugk r.. hmm.. member aku pon shopping gak.. aku rase happy sangt coz ade diorg... aku nk sangt hangout same2 lg... rase mcm sekjap je 6 jam berlalu mcm 2 jer.. mcm bru 6 mint je...eh lebyh2 jer.. ape yg aku nk korg tau...i love u my friend.... tq 4 being my friend...... daaa..... salm...

2 ulasan:

  1. kek...... hahahahahahahaha sakit perut aku ketawa..... makan banyak x pe... kite kan ada "senjata rahsia.. ".. hurm.. kawan baik??? betul ke ni??? ke nak ambil hati ni??? hehehehehehe..........

    BalasPadam
  2. betul la kek.. xkn nk tpu lak... ko xrase gitu ke??? hahahhaha...

    BalasPadam