Follower

Sabtu, 28 Februari 2009

ha???Outing lagi...??

arini aku kuar jejalan ngn best friend aku.. kitorg kuar 2 org je coz nk g knduri kwin umah bestfriend akunye abe.. time nk jumpe cik abe die bukn men lg nk termuntah la kecut perut la... nk tergelak pon ade... pas gi knduri kawin kitorg pon outing gi bndar segamat.. bestfried aku kuar ngn cik abe die.. tinggal aku sesorg.. maklumla cik abe aku jauh bebenor.. xbaikk lak kco daun.. mule2 aku sedyh sangt coz jaln sesorg..1st time tu aku kuar jaln sesorg... pastu aku kuatkan semngt n g la shopping baju 2 pasg.. diikuti dgn kasut 3 pasg.. pastu beg 2.. n macm2 lgi.. aku rase klo aku gi sesorg xdapt aku nk enjoy cmni.. mne xnye nnti mesti membe aku cakap...."sall... jimat.. jgn boros sangt.. aku x kesa klau ko nk beli.. tpi janji ko pakai aku pantang ar kalau ko beli tpi xpakai.." time tu aku teringat kate2 membe aku.. tpi nk wat cmne.. dah teringin sangt.. aku bli la.. pas dah bli bru aku teringat myb betul kot ape membe aku ckp.. aku slalu bli tpi jarg nmpk aku pkai.. mne xnye.. aku mlas nk mncapap kat segamat nie.. klu aku blik umah bru la ble bergaye ckit... aku xnk r dicop pencapap terhormat lak.. hahhaha...apepon enjoy gak la kuar kali ni.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan