Follower

Sabtu, 31 Januari 2009

FUhhh... letihnye..


hari ni.. aku kne siap2 blik U coz mase cuti dah habis... haahhh...boringnye xdpt nk rest kt umah... hmm.. gindunye ngn katil n teddy bear aku... pas ni xtau bile lg blik umah.. pas ni memanjg assignment, test, research.. itu la.. inila...dah nmenye student.. xabes2 ngn buku3... smpi dah jdi ulat buku dah.... hahahha... npe aku merungut ni... ishhh xbek tau.. bersusah2 dhulu, bersenang2 kmudian....xelok merungut.. manela tau akn datg bwe kejayaan sape tau..hmm... td aku blik naik bas S.E.Super.. pning gile time dalm bas.. nk termuntah pon ade... mne xnye jaln kt tangkak nk ke segamat mcm ular kne patuk.. dah la pjalnn dri klang ke segamat yg spatutne klu naik bas 4 jam.. tpi harini 5 jam aku dudk dalm bas.. pdahal bukn jauh sangt klg ke segamat... klu naik kete 3 jam dah bole smpi.. ini d sebbkn bas ni berhenti kt shah alm n kl.. mse pjalnn bertambh... hmmm... letih gile rasenyer.. kenape la aku nk kt segamat.. kan baik aku dapt UITM Shah Alam.. xde la jauh sgt ngn umah.. 15 ke 20 mint dah leh sampi.. nink sgt jauh2.. bru la pdan muke sendiri… hahhaha… assignment xsiap lg… huhu.. gisaunyer…. Jap g nk wat.. klu x abih aku.. dah la slase ni nk kne present study case by group.. hmmm.. gindu plak kt family, membe n bf… xpla.. tugas aku sekarg study… study btul2.. chaiyyok2… dah la… aku rase xde pape kot yg aku nk gtau..tgn aku pon xlart dah.. mate da ngntok.. assignment nnti bgun aku wat la… ape pon daaa….hehhehe..

1 ulasan:

  1. Perjalanan hidup pun letih jugak tapi selagi hidup memang selalu jumpa masalah letih2 ni. Redah jer....buat sampai boleh kalau nak terus hidup!!!!!

    BalasPadam