Follower

Isnin, 9 Mac 2009

perjalanan aktiviti CS

sampi je kat sekola men. keb. Dato bentara Dalam Segamat.. aku rase happy sangt.. aku kne handle group 4 ngn eda.. my best friend. so mase ice breaking tue okla.. knl ngn dorg.. tpi yg xsyoknye mse suh wat cheer or trademark group.. bkn men sush nk kluarkn idea.. bengang siot time tue.. last2 aku pon kluarkn la idea cheer.. mcm aku je yg lebyh2 time mnri... huhu... pastu lame2 ckit ngn group tu n aku wat2 xinvolve diorg pon settlekn sendiri. aku nk biar dorg blaja... nk dorg independent.. bkn mnghrp kat aku ngn eda jer. then time LDK pengawalan emosi.. fasilitator kne change group..aku ngok group aku dibasuh habis2an ngn una.. dimarah ditengking.. sampi dak2 ni ngis.. aku punyela kesian.. tpi aku xble nk wat pape.. biar dorg sedar.. biar dorg tau ape erti khidupan sebnr... lpas je dri tu.. goup aku terus perform well. semua involve dlm myumbgkn idea, tanye n mcm2.. pastu mase mlm kbudayaan aku x sangke diorg ble perform very well. tema group kitorg P.Ramlee.. aku lgsung xmsuk cmpor.. hmm.. aku bangge sangt dorg wat yg terbaikk... td time majlis pnutup dorg ckp dorg sedyh.. aku rase mcm nk ngis jer.. aku sayg sangt kat dorg n dah anggp dorg mcm adek aku sendiri.. mane xnye aku xde ade adek. aku mcm sedyh jer nk berpisah ngn dorg.. tpi nk wat cmne.. hidup msti diteruskan.. huhu... love u all... =))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan