Follower

Khamis, 5 Mac 2009

ku pikirkn tiub tayar.. rupanya...

arini kelas aku full sampi la ke petang... pas abis klas kul 2.. aku ngn membe aku c wan pon jaln nk gi klas MARCOM. time tgh on the way jaln tu tetibe aku nmpk ade ramai dak laki kat dpan jauh nun kat sane.. aku pon trus tndukkn kple... segan lak rasenyer.. pastu tetibe jer aku ternmpk 1 tiub tayar bewarne hitam berseblahan ngn membe aku.. tpi aku wat slumber la.. pastu aku tetibe rase seolah2 bende tu bergerak.. au pe lgi.. tanpe tgk blik bende tu n trus menjerit "ULAR..." n trus mlompat n tarik tgn membe aku.. nthen kitorang kedpan cepat2...membe aku muke xbleh blah... blurr giler.. then aku ngok blik btul ke ular or just instinct aku.. tgk2 btul ular... hmm.. time tu meremang buluroma aku.. takut ade.. geli pon ade.. ble difikrkan.. malunye jerit.. sampi dak2 laki sume pndang musykil.. then dorg ngok bru tau.. ade ular..ble fikr2 blik.. alhmdulillah kitorg selamat.. mlu tu pkare lain.. aku dah xnk lalu jaln tu..fobia lak rasenyer.. naseb bek xde ppe blaku..hmm.. so moral of the story lain kli jalan ngok bwah.. jgn mlulu je..huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan