Follower

Isnin, 10 Mei 2010

duitttttttttttt............duittttttt =)))

aku sebnanye nk cerita paslll duittt.....semenjak aku habes praktikal aritu... sume duit aku.. aku abeskan gile2 ngn bershopping sakan.. so sekwg dah 3 minggu abes praktikal n wit aku mmg dah kering abes r.. tinggal RM 100 lebeyh jew dlm tgn.. pas ni x tau mne nk nk dapt wit lg..huhu.... sekrg misi aku cri kerja yg gaji nye more than RM1800.... bukn nk demand.. tpi sebb aku dah kesempitan wang dah sekrg ni.. ehehheheh.. dah mcm adnan sempit lor plak.. ekekkeke...=Ppas ni insyaallah aku berjimat n x lupe daratan bile bershopping.. huhu(ewah... ble caye ke cik sal punye stastement ni...) insyaallah akan ku cube utk blaja berjimat... berjimat x bermakne kedekut taik idung masin.... eeee.... xmo2.... kne la pandai manage wit carefully.... jgn shopping mngikut nafsu lg len kli... hehhehe... ni klu membe2 aku bace statement aku nk berjimat mesti cebikkn muke... mane x nyer... tanye jew la ngn dorg... mcm ne klu aku bershopping.. lupe daratan.. mcm duit tu berkepul2.. ekekkeke... =P tpi i need to be more matured in aspect managing money... nk kumpol wit tok kawennnn yihaaaaaaaaaaaa.... itulah target knape kne berjimat.. ekekkekek.... ewahhh..gatai cik sal ni sekwg aek..... hehehheh... papepon pas niiii no money no shopping....... hehheheh... have money need to keep... ekekkekek........=P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan