Follower

Jumaat, 14 Mei 2010

join actvt belia..........

sebenanaye esk aku kene joint aktiviti belia 1 malaysia kat putrajaya.. byk gile actvt yg dianjurkan... tpi maslhnyer sekrg... aku ni... larat la plak nk joint aktiviti2 mcm nie.. mane x nyer.. korg tgk jew la badn aku makin hari makin mengembang... tpi yg penting stamina aku kuat.. nk tau npe aku kate stamina aku kuat..?? sebb aritu aku masuk pertandingan anjuran company tempat aku praktikal...CENTURY TOTAL LOGISTIC BHD... aku dapt tmpt pertame dlm larian olahragawati peringkat wanita dewasa....huhu.. dlm gendut2 mcm nie pown lart gak tau berlari.. huhuhu,.... jgn memain... hihihi....=P musti kowg x caye kan.. ekekekke... ni dah kol 1 lebih aku xtidow lg... nth kol bpe la agknye aku kne bgun esk.. hehheheh.,..... ape2pown marilah kite menyokong BELIA MALAYSIA... huhuhu.. hidup belia..... yey.....=))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan