Follower

Selasa, 22 Jun 2010

mishhh himm soooo muchhh...

enth knpe nth rasenye windu sangt ngn amal... die asyik bz kejew.. pastu blik keje ngok wc smpi pagi... mcm tu lah hari2 berikutnyew... xde mase dah utk aku... aku faham... 4 thun skli.. tpi knpe smpi mcm tu skli ae fanatik laki ngn bola.... smpikn gf sendiri lgsung xdipedulikn.. hurmm... dah la de pempuan len suke kat die sekrg nie.. sedyhh jew kekadg bile fikir blik... tpi nk wat mcm new kn... dah la semnjk 2 menjak asyik gaduh jew.. naseb bek die adela jugk tpon n msj.. klu xde.... hurmmm dah lame dah aku pergi dri hidup die utk selamenyew.. knpe aku nk wat kptusan terburu2.... hurmm.. mungkin bodoh tindakn aku... tpi aku wat utk kebahagiaan die... aku xnk ganggu die... aku nk die pilih yg terbaik utk diri die.. aku sanggup n rela tingglkn die assalkn die bahagie.. dulu mungkin aku berbezza yg mne aku akn mmpjuangkn cinte aku bermati2an.. sekrg aku nk bg die ruang kebebasn utk die mmilih spe yg die suke.. ape yg die nk wat... aku mmg saygkn die tipulah klu kate aku xsyg.. dah 5 thun dah relationship kitorg... sekrg aku nk nk belajar hidup sendiri... klu btul die sayg kn aku die akn datg cari aku.. itu jew... itu yg mmbuatkn aku tabah sekrg ni... jika die diciptakn utk aku... even ape pon halangan pasti die tetap milik aku.. klu x.. aku akn anggap yg die bukn dicipta utk brsame.. even sedyh n perit utk laluinye... tpi kne terime kenyataan... soo. dri sekrg aku kne blaja terima realiti hidup... aku tau yg die sayg sangt kat akuuu.. ... klu la ade pluang.. aku nk luahkn kat die yg aku pon sayg sangt kat die.... amall... love u sooo muchh sayang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan