Follower

Jumaat, 4 Jun 2010

i love u........

sekrg ni aku kerap kuar ngn anjew(my lovely bf)... kuar g dinner mkn mlm... kuar g jejalan.... dulu nk kuar sebulan skli mmg susah sangt... tpi sekrg nie... bleh dikatakan sminggu skli mesti kuar... agknyew dah ketagih makn lamb grilled chop n chicken chop... huhu... kopak anjew aku... asyik kne blanjew aku makn jew... huhu... makin lame aku makin sayg sangt kat anjew.. sekrg nie die lebyh fahm aku.. xmcm dulu .. sekrg ni klu kitorg gaduh die cube selesaikan pgaduhan dgn cara yg bgi aku lbyh matured... n x mmnjg2 kn lgi hal.... kekadg aku saje jew nk uji tahap kesabaran die... aku rase die mmg terllu bersabr ngn perangai aku.... abg.... sal sayg sangt kat abang.... sekrg ni die lbh corncern n caring kat aku..., loving... myb pglamn mmbuat seseorg jdi matang.... aku harap semue ni akn berkekalan.... cume bru2 ni aku bergaduh ngn die pasl ade budak pompuan kat tmpt keje die suke kat die... aku tau pown sebb aku bace status dak tu kat fb... alhamdulillah die terangkan dgn cre yg baik.... die kate die x knal ngn dak tu sangt... biasela klu org minat2 tu kite xble nk halang.... die compare ngn admire2 aku... lastly aku ble terime coz die britau aku sume tu bukn pghalg cinte kitorg... yg penting yg die tau yg die sayg kn aku sorg jew... n die kate.. dlm hati die just ade aku...die xpernah curang pown.. xkn ade pggnti...die hope benda yg same dri aku... n sejujurnye mmg aku terllu sayg kn die.. mne xnyew dah 5 thun dah relationship kitorg... hopefully berkekalan.....aminn.....=))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan