Follower

Khamis, 14 Mac 2013

setelah sekian lamemenyepi.. kini coretan hatiku kembali..=)

dah dekat sethun dah x update blog... rindu rasenyer tuk mencoret cerita sendiri.... banyak sangat cerita dlm mase sethun ni... terlmpau byk pengalaman yg dilalui.... kadang2 rase give up tuk hadapi masalah yg datang... kadang2 rase mcm happy yg teramat.... tpi ape pon.... hanye allah yg tau ape yg aku rase sepanjang tempoh sethun ni....nampak mcm singkat mase sethun tpi aku rase lame sgt...  ok.... perkembangan terbaru cik sal sekarang dah tender resignation letter kat cimb minggu lepas... coz dapat offer kerja kat tempat len....actually terlampau byk pilihan yg datg...so kne buat pilihan yg betul.... ape pon... happy dgn hidup sekrg.... cume ade benda yg sellu mngganggu hari2 aku... tpi aku kuatkan hati..., sebb aku percaya allah adil... die bgi kite rase susah, sedih, kecewa... seblum datangkan pelangi yg cantik dan indah dlm hidup seseorang.. aku percaya semua tu... hope ade sinar baru menerangi hidup yg aku rase agak kusam dan gelap... kenape agaknyer aku rase jiwa aku kadg2 kosong aku pon x tahu... myb sebb aku x dapat capai ape yg aku inginkan lgi... insyaallah 1 hari nnti mase tu akan tibe....=) doakan aku jdi someone yg berjaya didunia n akhirat kelak....=))





nih pic terbaru aku yg chubby... berkilo2 lemak aku ternak hehehhe..=P



aku rase sampai sini jer jari aku dapat bertahan tuk menaip....jari2 ni rase letih..hahahhaha boleh plak mcm tu kan..xpla... nnti2 aku update k...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan