Follower

Khamis, 11 Ogos 2011

kisah roses n chocolate...

Taraaaaaa............. waaahhhhhh bunge rose...... suke3.....
disebalik bunge ros ni ade cerita disebalinya........
wahhhhhhhh... sape yg bgi nie??? jeng2....... nk tau jom kite ke segmen terjahhh...
zassssss....... layannnnnnnn........



wahhhh...sebenarnyew dah seminggu lebih dah cerita nie.... tpi saje jew....haritu pergi jenjalan kat plaza alam sentral sesorang..... pas tu adela terserempak dgn someone... aku mcm pernah nampak die time dulu2... tpi dah lame dah... zaman sekola2 dulu.... ye lah almaklumlah dulu aktif dalam ushawan...sekarang nie??huhu..sekrg nie... hampehhh.... nampak awan jewla....hehehe...ushawan dah terbang.....bz sangt kot tuk master nie.... hehhehe.....aishhh hape aku merepek nie....berbalik pada kisah roses n chocolate nie.... sebenarnye aku nmpak budak nie kat tempat parking kereta... then aku ngah sibuk tgk cermin kat luar pintu kereta tup2 die tegur....aku tegezut beruk.... naseb x jdi beruk.....hahahha.... mmg gelabah gilewaku time tu..mne xnye..sibuk sangt btulkn tudung...pastu ade orglaki tgur cakap..'dah2 la tu..dah cantik dah..' aku terkesima....chewahhhh ayat x boleh blah... hahahha... time tu kembang kempis jew hidung...huahuha.... then aku pon pandang kearah die... tergezut tgk die...wahhh dah makin hensem die sekrg... pastu aku pon wat2la jual mahal ckp nk cepat nie....padehal time tu aku menggelabah siott....lgipon.. aku teringt kat my lovely anjew.. x bek pandang org len.....dah la die sllu je ade instinct klu ade org nk kacau line.... then aku pon malas nk pikir pasl die.... trus aku jalan.... die panggil2 aku wat xtau.... then aku pon window shopping... then tibe2 ternampak bunge2 cantik kat kedai bunge... then masuklah pew lgi... tibe2 nmpak die kat situ trus aku jalan laju2... huhu..then truskan window shopping.... then aku rase xsedap hati coz asek terserempak ngn die jew..tkut die wat bende bukn2 plak..... dah la ku sorg2.... sampi je kereta terperanjatnyew akuuuuuu...cube teka ape aku nampak...??? aku nampak bunge rose 12 kuntum n chocolate ferero roshce atas cermin kete aku.....cehh..betul ke ayat aku eja ferero rosche nie....xpela...aslade bunyi sudahla..ekekke..... yg xboleh blah siap tinggalkan bisnes kad n card yg tertulis... just 4 u salcomey..... lame xjumpe...sekrg makin gebu n comel....give me a call once u got it....cehhh die ingt name aku tu....hahahaaha.... aku langsung xhingat nmedie.... hurrmm.... time tu aku nk buang bunge tu sayang plak....cantik kot....winkk..wink....=)) nk buang coklat tu lgila x bek..... rezeki tu.... lgipon my favourite kot...... then aku pon amekla sume tu.... then aku g publicphoneaku tpon n wish time kaseh..... lpas dri tu aku dah at decision tuk buang bunge tu...... n chocolat tu aku bgi ank buah aku makn.... xnkla.... aku dah ade org tersayangggg..... aku terlampau sayangkan my anjew... so xnk duekan die.....smpi sekrg aku xpernah call or msj die..... mesti die tunggu aku call or msj.... ape pon terime kaesh byk2 k 4 the roses n chocolate...=) anyway even mcm nepon korg wat.... hati aku just pda my lovely anjew.... =))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan