Follower

Jumaat, 3 April 2009

melayang..

hmm.. dri tdi aku dok bring2.. xtau nk wat per.. bosan gile hdup aku mlm nie.. tuhan jer tauu...huhu.. knape mlm ni mrupkn mlam yg teramat2 bosan bg aku?? aku pon xtau knpe.. aku dah cube nk wat smtg yg x mmbosankan.. tpi still boring gakkk... hmm... ntah la.. fikiran aku mlayng2 memikrkan mase dpan aku. aku takut untk hadapi cabaran pd mase akn datg. terlalu banyak saingan..tetibe aku terfikr.. pe ae job aku nnti?brape agknye gaji aku??brape bnyak nk bgi mak ayh aku?? kereta pe agknye aku pakai? besar mane aeh umah aku??umo bpe agaknye aku nak tunang n kahwin?? yg pling pnting... sape ae suami aku?? huhu.. bnde ni ligat bermain dikpale aku.. hmmm... klu bleh aku nk the best dalm hidup aku... aku nak success dlm mncapai cite2 aku. aku tau capability aku. aku tau.. aku mmpu lakukannyerrr. chaiyyok2...

2 ulasan:

  1. Sal... x yah fikir sgt pasal tu... Benda tu akan datang bila tiba masa nyer....

    Now... just buat ape yg Sal wat je.. Insya Allah.. ape yg difikirkan akan Allah makbulkan...

    Zonan

    BalasPadam
  2. Just enjoy your life now,n the other things will come out later.its good to think..for me that is 'dream'.that kind of dream will lead us to be better person to achived that dreams...may your Dreams come true..INSYAALLAH..AMIN

    BalasPadam