Follower

Selasa, 7 April 2009

sedyh..

xhabis2 hidup aku dibelenggu rase sedih..cinta melahirkan perasaan gembira dan sedih.. tetapi mengapa aku merasa sedih setiap kali cinta itu hadir.aku tak tahu kenapa dan mengapa aku berperasaan sebegini.. adakah kerana aku terlalu memikirkan hal- hal yang bagi orang lain terlalu remeh atau adakah kerana memang ini nasib ku.ya tuhan.. kau bantulah aku dalam mengharungi hidup yang terlalu sukar untuk aku harungi.berikan lah aku kesempatan dalam menggapai nikmat cintamu yang sebenar ya allah..berikan lah aku kegembiraan dalam mengenal erti cinta ya allah.. tetapi aku tetap bersyukur kerana katulusancinta ade lagi cinta dihati ini yang sentiasa mengingatimu.

2 ulasan:

  1. sabar jela.....awak ni dah kira untung.saya lagi teruk.cinta tak pernah datang...
    yang datang hanya kesepian.....lagi sedih tau...

    BalasPadam
  2. bukan mcm tu wak... kite sebnye sedyh coz time nk dapt kn kite bukn men lgi.. ble dah couple ade je alasn.. bz la.. pla.. hmm.. sedyh2...

    BalasPadam