Follower

Rabu, 15 April 2009

siapakah aku di DI HATI MU...

entah knpe sejak 2 3 hari ni aku dapat merasekan kelainan dlm hubgn kami.. aku xtau knape.. knape susah untuk die memahami hati ini... kenape engkau telah banyak berubah... kenape sukar untuk kau mluangkan mase untuk org yg kau cintai... disaat aku benar2 memerlukan kau hadir menemaniku, kenape sukar untuk kau hdir walau sesat skalipon.. hanya kiriman sms @ calling sudah memadai bgiku.. mengapakah begitu sukar untuk kau memahami hati yg selalu kau guris ini.. kenapa susah utuk kau mengerti apa yg telah berlaku pade diriku ini... sememangnya aku hanya ingin kau tahu bahwa kaulah segala2nya bgi diriku... engkaulah insan yg ku sayang n cinta sepenuh hatiku... walau ade insan lain cube mencuri hati ini.. tetapi hati ini hanya untuk kau.... mengape kau x pernahcuba menghargai aku... untuk apa aku menerima kau sekiranya ini layanan yg aku dapat dari kau... kerja, keluarga, membe adalah segala2nya bgi kau... tapi aku sering tertanya2 pada diri ku sendiri... siapakah aku dihati kau???? pentingkah aku buat diri kau....???

3 ulasan:

  1. cedey kn klu kne abai kan..rs nk cari org lain je..huhuhu..

    BalasPadam
  2. hmm.. tau x per... nth la.. kekadg fikr mcm rase langsung x dihargai sedgkn kite beriye2 amik bert n concern kt die...

    BalasPadam
  3. Sal. Byk lagi lelaki lain kat luar tu yg lebih caring dan loving dari dak tu. Abaikan budak2 mcm tu. Moga Sal ketemu lelaki yg lebih berjuta kali baik dari budak tu k. InsyaAllah.

    BalasPadam